Cestování a loučení (poslední 3 týdny)

18.6.

Ráno jsem se okolo 9 vydala s host rodiči na PDX, portlandské letiště. Okolo 12 přiletěli z Česka moji rodiče a ségra. Bylo to zvláštní po 11 měsících vidět svojí rodinu a mluvit s nimi jinak než na skypu. Nejprve jsme jeli do domu host rodičů, kde jim rodiče předali dárky a pak dojeli pro auto do půjčovny. Okolo čtvrté jsem doprovodila rodiče do Staytonu, kde měli u členky Rotary spát.

19.6.

Tak nějak symbolicky jsem na první výlet s rodinou vybrala Silver Falls, což byl také můj první výlet po příletu do USA.

20.6.

V úterý jsme se vydali na výlet na pobřeží. Byl to jediný den, kdy počasí nebylo úplně úžasné. Bylo zajímavé sledovat rozdíly, které moji rodiče pociťovali.

21.6.

21.6. jsme jeli do Portlandu. Byl to jeden z těch nejhorších výletů na parkování a řízení.

22.6.

Ve čtvrtek jsem rodiče vzala na jejich první Rotary meeting. Byli překvapeni, jak to probíhalo, čekali něco jiného. Všichni z Rotary byli moc rádi, že se s nimi můžou seznámit. Po meetingu jsme se vydali s Paige (mou councelorkou), jejími třemi dětmi a mou rodinou do portlandské ZOO.

23.6.

Na sobotu jsem neměla vůbec žádný plán. A tak jsem na poslední chvíli našla na internetu fotku nějakého vodopádu. Když jsme, ale dojeli k vodopádům, zjistili jsme, že jsou zavřené a tak jsme nakonec jeli jen do Silvertonu.

25.6.

25.6. jsme se vydali na náš třídenní výlet na jih Oregonu. První den jsme se zastavili u Crater lake.

26.6.

Hned po hotelové snídani jsme se vydali na výlet k Painted hills. Vidět tyto „malované kopce“ byl můj sen od začátku mé výměny.

27.6.

27.6. Jsme si projeli Bend a udělali výlet k Cascade Lakes. Cestou zpět do Salemu jsme se zastavili v Sisters, oregonské westernové vesničce.

28.6.

28.6. jsme jeli na výlet k Mirror lake, výlet mě trochu zklamal, protože to nevypadalo jako na těch úžasných fotkách na internetu.

29.6.

V pátek jsme navštívili Salem kapitol a pak v parku sledovali čipmánky. Večer jsme měli na rotary večeři k zahájení nového rotariánského roku na kterou jsem se dost těšila. Bylo to super jenom trochu dlouhý.

30.6.

V sobotu jsme nikam nejeli, ale vařili jsme pro rodinu rotariána, u kterého rodiče byli tradiční české jídlo. Bramborové špalíčky, špenát a maso.

1.7.

V neděli jsme se vydali na náš druhý a také poslední třídení trip tentokrát do Washingtonu. Naší první zastávkou bylo město Olympia, v kterém mají naprosto úžasný kapitol. Jak řekla moje sestra Ema, vypadá jako brácha Bílého domu.

2.7.

Druhý den ve Washingtonu jsme jeli do vyhlášeného Olympia National Parku a prozkoumávali přírodu Washingtonu.

3.7.

Asi úplně nejlepší den z pobytu mé rodiny v USA. Nachodili jsme asi 15 km. Prošli jsme se k Pike market, Space needle, pobřeží, na vyhlídku a také si nezapomněli koupit Starbuck, který byl v Seattlu založen.

4.7.

Pro Američany je Den nezávislosti nejdůležitější den v roce. My jsme ho trávili s Rotariánem, u kterého rodiče bydleli. Bylo jídlo, všude vlajky a nakonec i ohňostroj.

5.7.

Ve čtvrtek pozvali moji host rodiče moje rodiče a ségru na večeři. Přijela také Maureen a Melissa s Kate a Pearl byla to pro nás vlastně taková rozlučka. Po tom co odjeli, jsem až do půlnoci pracovala na své prezentaci na Rotary.

6.7.

V pátek byl můj poslední Rotary meeting a také má prezentace o zážitcích z USA. Po Rotary jsme jeli na hasičskou stanici, kde nás Terry z Rotary provedl. Večer jsem pak strašně dlouho balila.

7.7.

Naposledy jsme se podívali po Salemu, najedli se v americkém fastfoodu a Vrátili auto. Večer jsme pak už jen dokončili balení.

8.7.

Ráno v devět jsme se se všemi věcmi vydali směr letiště, kde jsme sešli s Barbarou, Sparkym z rotary. Na letiště se se mnou přišel také rozloučit Thiago z Brazílie. To bych nebyla já, abych to nezakončila nějak speciálně. Na letišti jsem si v kabince na WC zapomněla nový mobil. Naštěstí šla hned po mě na záchod má host mamka, která můj telefon poznala a dala mi ho. Pak už nás čekal dlouhý let do Amsterdamu, během kterého jsem seděla vedle své ségry. Během letu jsem sledovala filmy. Pak už nás čekám jen let do Prahy.

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )