West coast tour

čtvrtek 19.10.

Ráno jsme vyjeli v 9 h směr Kalifornie. Oběd nás čekal venku a několika lidem dokonce uletěly plastové příbory. Po obědě nás čekala jízda v dune buggy, což zní dobře, pokud nelije, ale i přesto, že se nás rotariáni ptali, kdo chce jít, a doufali, že nebudeme chtít, šli jsme všichni. Raději jsme si všichni oblékli provizorní pláštěnky, abychom nebyli úplně mokří, ale moc to nepomohlo. Nakonec jsme se „rozmrazili“ u horké čokolády a večer šli do hotelového bazénu, tedy asi 4 z nás do něho vlezli, zbytek seděl okolo a povídal si.

pátek 20.10.

Ráno jsme vstávali v 6:15 a šli na snídani. Pak jsme vyjeli směr Kalifornie. Skoro celý den jsme strávili, asi nejvíc ze všech dnů, v buse. Cestou jsme se zastavili v Redwood national parku. Já osobně jsem z toho byla trochu zklamaná, protože jsem čekala takové ty „profláklé“ stromy, ale my jen vystoupili z busu, šli se vyfotit s jedním stromem a jeli dál. Večer jsme dojeli k našemu druhému hotelu, ve kterém jsme strávili nejvíce nocí. Na pokojích jsme ve všech hotelech byli se stejnými lidmi, tak jak nám rotary určilo.

sobota 21.10.

V sobotu jsme vstávali trochu později v 6:30 a po snídani se vydali směr Santa Cruz. Během cesty jsme také poprvé přejeli přes Glden Gate bridge. Bylo to takové zvláštní, najednou jedete po mostě, který znáte z fotek a filmu. Do Santa Cruz Boardwalk -zábavného parku jsme dojeli asi v 10 hodin. Rozdělili jsme se do skupinek a chodili po parku. Já chodila s partou asi 10 lidí, občas jsme někoho ztratili a někdy se k nám naopak někdo přidal. Vyzkoušeli jsme skoro všechno, dokonce i velkou horskou dráhu, která patří k nejstarším horským drahám na světě a je cela ze dřeva, ale také kids friendly atrakce. V 17 hodin jsme se všichni sešli a společně došli do Downtown a tam jsme i večeřeli. Já šla na pizzu s Kiou z Finska, Thiagem z Brazílie, Kushem z Indie a Woutem z Belgie. Pak už byl jen návrat na hotel.

neděle 22.10.

V neděli jsme vstávali, až v 8 hodin to si nedovedete představit, jak jsme byli rádi :-D. Po snídani nás čekal den snů. Dojeli jsme do SF a tramvají,  které jsou v SF naprosto boží. Dojeli jsme na Union square a tam se rozdělili na 3 skupiny, někteří šli do Chinatown, někteří do High Ashbury (hippie čtvrť) a někteří nakupovat (nechápu). Já šla do High Ashbury, protože mě to zajímalo nejvíce. Prošli jsme si část ulice a zašli do obchodu se suvenýry, kde jsem koupila hrozně super magnet na ledničku. Pak jsme si já, Kia, Kush a jeden rotarián došli na oběd. Kush vybral pravou indickou restauraci a bylo to moc super (samotnou mě překvapilo, že mi chutná indické jídlo). Pak už jsme nabrali směr zpět na Union square, kde jsme se zase sešli se všemi ostatními studenty a vydali se společně do přístavu. Odkud jsme jeli trajektem na Alcatraz. Prohlídka Alcatrazu byla moc zajímavá a zároveň strašně smutná. Pak už jsme se zase vydali směrem k pobřeží a na hotel.

pondělí 23.10.

V pondělí jsme museli vstávat v 6:15! Byli jsme všichni strašně unavení. Dojeli jsme do půjčovny kol a vydali se na cestu. Jeli jsme přes Golden Gate bridge do Sausolita (asi 12 km) a tam nám rotariáni za odměnu koupili zmrzlinu. Pak jsme trajektem přejeli na druhou stranu a jeli do půjčovny vrátit kola. Ujeli jsme tak asi 15 km a to je můj osobní rekord :-D. Musím přiznat, že ta cyklistika není tak špatná, jak si celý život myslím. Pak už jsme jen šli na večeři a na hotel.

úterý 24.10.

V 7 jsme se vydali směrem zpět do Oregonu. Cestou jsme se zastavili v Jelly Belly Factory a šli na prohlídku. Ochutnali jsme tam strašně moc  bonbonu a pak šli do obchodu s bonbony, kde jsem nějaké koupila a přivezu je do Česka. Takže rodino, těšte se! Pak nás čekala 5 hodinová cesta do Ashlendu, která se nakonec kvůli dopravní nehodě prodloužila skoro na 8, a my málem nestihli divadlo. Shlédli jsme na představení Shakespeare in love a bylo to moc hezké. Jediné, co mě mrzelo, bylo to, že někteří v divadle usli a také, že si třeba holka z Koree sundala v boty a seděla jako na gauči, prostě žádná základní společenská pravidla. Pak už nás čekala poslední společná noc 😦 .

středa 25.10.

Poslední den nás čekalo jen Crater Lake. Měli jsme moc hezké počasí, a byl tam už i sníh. Já a pár dalších holek jsme šly s jedním rotariánem na místo, z kterého je Crater lake ještě lépe vidět. Někteří tu také poprvé v životě viděli sníh. Pak už nás čekala jen cesta do Salemu a loučení, jak já ho nemám ráda. Jelikož jsem jako jediná s té naší skupinky (Thiago, Kia, Wout, Kush a já) vystupovala v Salemu, tak tam všichni vystoupili se mnou a rozloučili se. I miss you guys…

Na závěr jsem jedné takové osobě slíbili, že tyto dvě fotky budo na blogu, tak jsou tu 😀

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )